Header Ads

GÜVENLİ MODDA SES AÇMA

Merhaba arkadaşlar size Windows 7'de güvenli modda ses açmak için bir .reg dosyasına ihtiyacımız var onu indiriyoruz indirme adresi:

İndirmek için tıklayın

Bu İşlemin Normal Modda Yönetici Hesabında Yapılması Gereklidir
Bu Linklerin Birinden Dosyayı İndiriyoruz İçindeki GÜVENLİMODDASESAÇMA.reg'i Çalıştırıyoruz Ve Güvenli Modda Ses'ten Faydalanıyoruz Kanıtı:



Not Windows Media Player'dan Ses Alamassınız Eğer Sesli Bir Videoyu Oynatmak İstiyorsanız Vlc Media Player'ı öneririm.

                                                        Çalıştığı İşletim Sistemleri:
Windows 8 (Windows 8.1'dede sorunsuz çalışmaktadır.)
Windows 7
Windows Vista 
Windows Xp

17 yorum

Adsız dedi ki...

teşekkürler çalışıyor

Adsız dedi ki...

ses açmayı uzun süredir arıyordum bulamamıştım burda buldum çok saolun

Adsız dedi ki...

çok çok çok saol

Adsız dedi ki...

bilgisayarımı normal modda açamıyordum güvenli modda ses çıksın istiyordum oldu teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok sağol kaç saat aradım bilemezsin

Adsız dedi ki...

süper bişey

Adsız dedi ki...

yaptım olmadı

Adsız dedi ki...

vlc ilede denedim olmadı

Adsız dedi ki...

Yoneticiniz trfından devre dısı diyr

Adsız dedi ki...

bende başıyrıyla yüklendi filan diyor dedikleri gibi oluyor ama görüntü var ses yok

Bülentcan Nikel dedi ki...

normal modda yaptığınız halde mi olmadı

Bülentcan Nikel dedi ki...

bir virüs kayıt defterini devre dışı bırakmış lütfen bir antivirüsle tarama yapın

Bülentcan Nikel dedi ki...

olması gerek yeniden deneyin

Bülentcan Nikel dedi ki...

işlemi yeniden yapın

Adsız dedi ki...

çalıştı saol

Adsız dedi ki...

bu işlemi gerçekleştirdikten sonra kayıt defterinden nasıl siliyoruz...Acil yardım

Adsız dedi ki...

Kayıt Defterinden Silmenize Gerek Yok.

Powered by Blogger.